Nefesliva brccelik bende yaptrmadım direk doktor ikili test yaptırdınmı dedi evet dedim sorunmu var dedim oda evet dedi sonucun nasıldı bnde İyiydi sorun yok tu dedim direk böbreklerde genişleme var ikisindede dedi devlette yaptırdım ayrıntılıyı ben sizindemi iki taraftadada var
brccelik Nefesliva benim de iki taraf ama sağ çok büyük değil sol en son 8.6mm di haftaya tekrar ayrıntılıda bakılacak
Nurcngel Zeynep44 29+6 haftalık gebeyim canım banada aynısını dediler iki böbrekte genişleme var dediler birindede kist varmış doğduğunda fazla yaşamaz dediler böbrekler işlev görmüyormuş şuan ben karşılıyormuşum göbek kordonu kesildiği an yaşamaz dediler suyum azalmış Allah dan ümit kesilmez ben kötü birşey olucağını sanmıyorum içim nedense çok rahat yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor.
Nefesliva Nurcngel genişleme ölçüsü verdilermi acaba size git gide genişlerse sorunmuş ama ilerlemezse sorun değil demişlerdi
brccelik Nurcngel ben çapaya gidiyorum sırf böbrek genişlemesi için konseye gidiyorum oradaki doktor erkek bebeklerde sık rastlıyoruz dedi
Nefesliva brccelik normal. Doktorlarda ultrasyon cihazında takip edebiliyorlar dimi büyümeyi ölçebiliyorlardır benım kendimdede böbrek büyümesi çıktı doktor hamileliğe bağlı dedi ama 20 mm olmuş tek sağ taraf
brccelik Nefesliva yaptırmadım canım sadece ikili test yaptırdım oda güzel çıkınca 3lu filan istemediler şekeri de ben kendim yaptırmadım zaten çok kilo almadım bebeğin kilosu da aşırı değil
Nurcngel brccelik aynen bende duydum onu canım erkek bebeklerde sık rastlanıyormuş inş birşey olmaz canım ya
brccelik Nurcngel su azalması için müdahale edebiliyorlar diye biliyorum ama size böyle bişey demediler mi bir de şehir olarak neredesiniz acaba
Nefesliva Nurcngel Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah hepimiz hayırlısıyla sağlıklı şekilde alırız kucagımıza
MehtapKB Bizde de bugüne kadar böyle bişey yoktu ama 2 gün önce muayenede hafif bi genişleme var,korkmana gerek yok dedi,normalde erken haftalarda olup son haftalarda geçiyormuş ama ben 35. Haftadayım , yeni olmuş oğlumda
brccelik MehtapKB aynen benim 21.haftada detaylı da çıkmıştı şuan 32+5olduk Allaha şükür aşırı bir genişleme olmadı sizin haftanız bayağı ilerlemiş
Nurcngel brccelik dediler ama benim içinde çoçuk içinde çok sakıncalıymış günlük 3,5 4 litre su içiyorum ve bebek hareket ettiği an bebeği kaybetme olasılığı yüksekmiş
MehtapKB brccelik korkacak bi durum yok dediği için içim rahat sayılır ama tabi aklıma takılmıyor değil,şimdilik takip edeceğiz doğumdan sonra da kontrollerini yapacağız korkma dedi ,aklıma kötü şeyler getirmemeye çalışıyorum,Allah büyüktür
Kaplumbaga Nurcngel merabalar anlayamadım bebek hareket ettiği an kaybetme olasılığı yüksek yazmıssınız amniyosentezde mi bu risk var?
Nurcngel Nefesliva amin inş canım tek yapabileceğimiz şey bol bol dua etmek elimizden birşey gelmiyor başka