Kubraalisoy hep aç kaldım 4 aya yakın kusmaktan ziyade tiksinmem çoktu dışardan yiyemiyordum yemek pişiremiyordum üstüne dolaptan da tiksinmiştim açıp su bile alamıyordum hep aç kaldım 5 kilo verdim sonra hafifledi yemeye başladım üstüne 2 hafta karantinada kaldık 4 ayda verdiğim 5 kiloyu 3 haftada geri aldım😀şimdi de sürekli açım🤭ilk aylar bebiş sizin depoları kullanıyor besinsiz kaldığını düşünmeyin , zamanla normale dönersiniz😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah