Eli94 Gelmiyor benim kız derken 39+6 da normal doğdu minik kızım çok şükür şunu anladım kendinizi şartlamayın kimseyle kıyaslamayın hanımlar Rabbim yolunu gösteriyor dua edip sabırlı olmak çok önemli.
Ruyalaralemi ALLAH analı babalı büyütsün inşallah benim de 37 haftalık kızim olcak sezaryen olduğu için erken alınacak