Gulbeyaz_yesilyurt acemihamile7 Ben ilk hamileligimde 2 kere boyattim doktorum 3 aydan sonra boyatabilirsin dedi simdi ogluma hamileyim 3 aydan sonra boyattim 30 haftaligim bu hafta tekrR boyayacagim
Yaren22 Bende boyamak istiyorum ama doktorum izin vermiyor dilerim siyah altları bakır baktıkça psikolojim bozuluyor resmen 🤦