Hayal2121 Mrb kızlar perinatoloji ye dün kontrolum vardı ve doktor bana dedi ki akım kaybı var bebekte hiç beslenemiyor bebek benim gibi bu durumu yaşayan varmı 😔daha önce tansiyon dan dolayı yattım bir hafta sonra kontrol var di tekrar yatırdi doktor 😔
Serrammm Benimde perinatolog plesanta da kist olduğunu akımdan kaynaklı olabilir demişti gelişimi çok az geride dedi takip önerdi sadece yorucu işler yapmamı söyledi bende mümkün olduğunca sola uzanıyorum kan gitsin diye allahım saglık versin yavrularımıza 🙏
Hayal2121 Serrammm Amin Allah sanada ve ümmeti Muhammed Mustafa ya şifa versin inşallah bende şuan yatıyorum hastanede bakalım herşeyin hayırlısı olsun inşallah 🤲🤲