Merhaba anneler anne adayları biz bugün 28 hafta olduk ara ara göğüsüm aciyo dun kontrolümüz vardi doktoruma sordum bna bu kremi önerdi sizce bi etkisi var mi emzirirken bebeğe etki edermi tecrübeli anne adayları yardimci olurmusunz bnm aklimda lashion göğüs ucu kremi vardi aslında suan kararsız kaldım öneriniz nedir?