Kızlar günaydınlar. 32 haftamda iş göremezlik raporu aldım orda izin başlama tarihi 15.11.2021 yazıyor. Doktorum doğumdan sonra rapor vereceğini söyledi bense bir rapor daha alıp iş yerine verilcek diye biliyorum. Bu süreç nasıl işliyor bilgisi olan var mı? Özel sektörde çalısıyorum bu arada.