Melos12 Kızlar ikili test yaptırdım hastanede ultrasonda bebeğin bişeylerine bakıp bunlar çıktı NB-1.9 NT-0.84 Daha sonra Kan testimde çıkmış ama anlamadım ne olduğunu yardımcı olurmusunuz https://imgyukle.com/i/kg7Nob
Gizemii Merhaba ikili test sonunca bi risk tablosu olusturuluyo ondan bakiliyo onuda hastaneden aliyosunuz ama cut of degerinin altinda yaziyoya bu normal demek yani bi risk yok demek ama yinede tabloya gore bakiyo doktorlar
Melos12 Gizemii tamam canım çok sağol oğlumda yaptırdığımda bu çok farklı geldi ama değerler normal yazıyor sanırım sıkıntı yok gibi ultrasonda baktığında sıkıntı görmedim demişti de