Mehruyanxx Merhaba arkadaşlar ben 8 ay önce normal doğum yaptım ve ondan sonra makatta şişlik oluştu özellikle kabız oldugunda çok fazla şişlik oluyor ama kan vs. Yok kendi kendine geçer sandım ama geçmedi bu konuda bilgisi olan var mı
Kubra_elif_ahmet Mehruyanxx Hemoroid olabilir bi doktora görünün derim en bahsettiğiniz gibiyse bi krem ve fitil verir. Evde de ılık suya oturabilirsiniz o da rahatlıtır. Geçmiş olsun.