Tugcely Herkese merhaba 4 aylık hamileyim ufaktan çatlaklar oluşmaya başladı badem yağını önderdiler kullanan oldu mu daha önce ,nasıl kullandınız 🙏🏻
mom8327 Tugcely ben kantaron ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum açıkçası belki yanlış düşünüyorum ama badem yağı tüyleri güçlendirir diye çekindim biraz
Bsrahb Tugcely babe çatlak kremi ve Hindistan ceviz yağı kullanıyorum daha doğrusu aklıma geldikçe birinden birini sürüyorum 25 haftalık olduk 9 kilo aldım ama şuana kadar bir çatlağım oluşmadı
Sibelcem1823 Doğumuma 5 hafta kaldi hic catlagim olusmadi (11kilo aldm) kakao yagi ve hindistan cevizi yaginu karistirarak kullaniyorum. Badem yağınıni kaş ve kirpiklerim döküldü guclensin diye kullaniyorum☺
Tugcely Sibelcem1823 çok teşekkür ederim Hindistan cevizi yağını deniyim bende sadece onu kullansam yeterli olur sanırım
mom8327 Tugcely bio oil de kullandım başta ama içeriği yağ karışımı yani o kadar para vermek yerine kendimiz karışım kullanmak daha mantıklı geldi bana. 24+5 11 kg aldım çatlağım yok ama sonlara doğru çatlarım gibi geliyo bana 🤣
Birumuteses29 Tugcely bende 8. Haftadan beri hindistan cevizi yağı kullandım şuan 34+1 iz çatlağım olmadı sonrasında olur mu bilemiyrm ama
Tugcely mom8327 benimde öyle valla o yüzden dedim şimdiden önlemimi alayım🤭🤭😁 inşallah Hindistan ceviz yağı işe yarar
mom8327 Tugcely olsun ne yapalım sağlık olsun 🙏🏼 Kantaron yağını da araştırın isterseniz herkes çok söyledi bana ondan aldım
HellBoyy Valla ben badem yağını kaş ve kirpiklerime uyguluyorum daha gür olsun diye vücutta da aynı etkiyi gösterip tüğlendirebilir.