Sweetbabyy Kızlar yarın 14 haftalık oluyorum ama sabahları bazen gün içinde bulantılarım hiç geçmedi beni çok yıpratıyor arada yanma oluyor bide😵💫😣 sizde durumlar nasıl kaçıncı haftanız da geçti
Duy_gu Sweetbabyy bende 14 olacağım yarın inşallah benimde geçmişti Ama geçen gece uyutmadı bulantı ondan dolayı prilam aldım kullanıyorum iyi geldi bana
Merveonay Sweetbabyy benimde bulantım vardı doktorum ilaç yazdı onu kullanıyorum iyiyim 8+6 sende kullan canım iste sağlık ocakları bile yazıyor
Senorita Tahin helvası bende bıçak gibi kesti bulantıları çok şaşırdım tuzlu kraker, leblebi hiç biri işe yaramadı bir tek tahin helvası kesti 7. Haftadayım
Sweetbabyy Senorita Allah Allah tatlı aslında ama işte kime neyin iyi geleceği belli olmuyor ben hiç ağzıma süremiyorum
Sweetbabyy Benferus ayu off nende synı şekildeydim 1 saat önce bişeyler yedim hala iyi değil miğdem madem suyu içiyorum içine birazda limon sıktım inş iyi gelir
Ftmglpnr Sweetbabyy 18+3hala devam ediyor bulantım üzülme senden beterinde var yani 😔 ama ben ilaç içtiğim için en azndan rahat ediyorum ama ilaçsız resmen bir kabus
Sweetbabyy Ftmglpnr ilaç içmiyorum kendiliğindem geçmesini bekliyorum ama bıgün çok fena oldum içim dışıma çıktı
Ftmglpnr Sweetbabyy bak prilam hamilelere özel üretilen bir bulantı ilacı ve bitkisel gönül rahatlığı ile içebilirisin ben doktorum ilaç verme taraftarı değil hep bi sıkıntı bile olsa son çare ilaca başvuralım der prilam konusunda direk verdi rahatlıkla içebilirsin demişti bende kötüysen bence o eziyeti Çekme ben çok kötü oluyorum gerçkden dayanılmazdı içince dünya varmış dedim
Sweetbabyy Benferus bu gidişle bende başlıcam doktor verdi hap ama verirken eşime içmemesi daha iyi demiş içmedim hiç🤦🏻♀️
Papaatyaam_38 16 dan sonra yemek yiyebilirsin rahatlarsın canım ama 30+4 oldum halen sabahları bulantım oluyor günlük bi doz prilama devam ediyorum 🥲 %2 kişide doğuma kadar devam edermiş ben o kısımdayım sanırım :(((
Benferus Sweetbabyy sürekli istifra etmek daha çok zararlı demişti doktorum. Vucüd susuz kalıyor çünkü
Eusluu Sweetbabyy benimde öyleydi 8 hastalıkken başlamıştı 21 haftaya kadar bulandı ama prilam Dr diye bi ilaç var doktor onu yazdı yatmadan 2 tane içiyordum sabah mis gibi bulantısız kalkıyordum doktorunuza danışın ilaç yazdırın