Kızlar ben 35+1 haftalık hamıleyım gecen hafta bebegın bası kanala gırdiği istirahat vermişti bu haftada yat 36 yı tamamlarsak guzel olur bebek biraz daha asagıya ınmıs bir santımde acılma var dedi fakat bu hafta wc ye kalkınca bıle sankı dogurcakmısım gıbı hıssedıyorum baskı hıssedıyorum sizce dogum olabılırmıkı her an biraz endişeliyim?