Tuubiii Merhaba kızlar 32+3 de ikizlerimi doğudum acil sezaryenle doğumum oldu bebeklerim direk kuveze alındı benim ise çok ağrılı geçti ama şükür zoru atlattım sanırım bebeklerimde inşallah savaşı kazanacak çok dua edin lütfen