Ceyceyim benim ilk doğumum olucak ve ben daha üç ay var ama çok korkuyorum sezaryan dedi doktor hayatımda daha hiç ameliyat olmuş insan diilim çok şükür ve çok korkarım öyle şeylerden şuan öyle fazla korkuyorum ki kendimi nasıl rahatlatıcam bilmiyorum bide tobr yarabbim göstermesin bir haftadır sezaryan olcak haberini duyduğumdan beri içimde hep bı kötü his var bebeğimi dunyaya getirirken ben bu dünyadan Göcecek gbi hissediyorum durup durup ağlıyorum bidaha ailemi eşimi goremicem diye , cnku annem olsun kayınvalidem olsun ameliyat olmasın normal olsun diyolar doktor bişi dedimi diyolar hala diyemedim sezaryan dedi diye çok korkuyorum