Poyrazeda_ 33. Haftamda evde suyum geldi, hastaneye yatışım yapıldı ciğer geliştirici iki iğne vuruldu bir gün bekledim, bir günde normal Doğum olsun diye sancıyla bekledim, 7 cm açıklıkla sancılarım sıklaşıp bebek dönmediği için ve suyum azaldığı için sezeryan Doğuma alındım, bebeğim benimle birlikte odama geldi, emzirmek biraz zor oldu emmediği için kilo kaybetti, kan uyuşmazlığımızdan sarılık riskimiz vardı, sarılık oldu 6 saat fototerapi aldı, bebeğimden ayrı kalacağım diye lohusalık psikolojisiyle de dünyam başıma yıkıldı resmen, sütümü alsın uzak kalmayalım diye bende bir gece hastanede kaldım, ama yoğun bakımdaki bekleyenleri o hasta bebekleri gördükçe çok şükrettim, doktorum yaşamsal seviye olarak 33. Haftayı riskli görmedi, bebeğim haftasına göre önden gidiyordu ama çok değildi, pozitif ol süreci sağlıkla geçirmeye bak doğsun sağlıkla da geri kalan tüm sorunlar halledilebilir seyler oluyor, Yaşar mı diye düşünmeyin bile Allah’ın izniyle çok da kuvvetli dirençli oluyorlar yirmi günlük bir anne olarak söylüyorum herşeyin başı olumlu yaklaşım pozitif düşünce… sağlıklı bir doğum ve kavuşma dilerim..