Herkese merhaba kızlarrr sonunda doğumum oldu 9 Kasım saat 16.45te prensesim dünyaya geldi 😍 tam 40+1de. Öncelikle normal doğum için bekledik çatılarım uygundu herşey uygundu ama malesef kızım gelmedi. Adaçayı, hurma, ilişki, yürüyüş, pilates,squat,sıcak suya oturma, perine masajı ve aklınıza gelebilecek herşeyi yaptım ama malesef nasipten öte köy yok 😊 suni sancıda alabilirdim ama sonucunda bı garanti göremedigim için o riske girmek istemedim. Gel gelelim ameliyat anıma herşey çok güzel geçti ameliyat anında ilk 5 dkkada direkt kızımı gordum o kadar eşsiz bı duygu ki anlatamam😍 sonrasında onu emzirmek heleki ay çok güzel bı duygu ağladım hep 😍 ilk yürüyüşümde çok şükür güzel oldu hiç başım dahi dönmedi bol.bol sade Nescafe içtim baş ağrısı bile çekmedim şimdi kızım mışıl mışıl yanımda uyuyor o kadar huzurlu ki gözüme uyku girmiyor Allah isteyen herkese nasip etsin herkese kolay doğumlar versin insAllah 🤲🏻 sorularınız varsa zamanım oldukça yanıtlarım insAllah Allah’a emanet olun ❤️