Dygrd benim ilk doğumumda kaynanam baktı ben kriz geçirecektim mahfetti beni ve bebeği, ikincide annem baktı eşimde oğlumun yaninda evde durdu, bebeğiniz siz uyurken kusabilir ve kendini çeviremediği için boğulabilir, bebeğin kiyafet değişimini bilen biri yapmali ki vicudu çok hassas ben bile zor giydiriyordum ilk çocukta, birde sezeryanli iseniz çok daha zor çünkü kalkıp oturamiyorsunuz, eşimle olsaydım guzel olurdu ve yapardı elbette herşeyi ama ben tecrübeli olan annemle daha rahat ettim, zaten 1 veya 2 gün kalıyoruz hastanede eşimle evde baktık beraber gece benle uyanır uykusuzsam bebeğe bakar ben uyurum beraber yıkarız bebeği her zaman beraberiz zaten