Dry2534 Kizlar sizce nasıl eşim ve ben çok beğendik ailelerimiz pek begenmiyir kızımızın ismini hüma yi değiştirin diyorlar önerileriniz var mı
Fnen Dry2534 Yani mihra’da H baskın olduğu için Tekrar H ile başlaması zorlaştırıyor söylemeyi , ben olsam farklı bir isim bakardım ama mühim olan sizin beğenmeniz 🌺
Mervisogretmen Biz Asya Hüma koyacağız Allah izin verirse. Az kaldı kavuşmamıza inşallah Asya Hüma’mıza. 🤍
Aslitemiz Bence güzel kızımın adıni bizde mihra koyacağız 🤗 Gökçe Mihraa gökçeyi eşim mihrayı ben istiyorum mihra hüma da güzel uymus bana kalsa Mihranur koymayı düşünüyordum ama eşimi kıramıyorm
betultosun_21 Dry2534 kızım olsaydı bende Mihra Naz koymayı düşünüyordum ☺️ Hüma ismide çok hoş kısa sürede karar verirsiniz umarım🙏🏻 Adıyla ve sağlıkla yaşasın minnak 💫
Prensesannesi27 Dry2534 karar verirseniz yazın biz de aynen düşünüyoruz ama aileler çok sıkıştırıyor artik isim koyun ismiyle sevelim diye😄😄 hakililik payları var ama içime sinmezse diye korkuyor insan emin olmak istiyor
Mervisogretmen Bartinli Aa bir Asya Hüma daha o zaman, çok sevindim. Sağlıkla gelsinler inşallah minik kuşlarımız. 🥰
Dry2534 Prensesannesi27 Ay hiç sorma ya annemler hep kızıyor son kararı verdik artık bugün kimlik için gidicek eşim Mihra Hüma olucak inşallah 🥰
Prensesannesi27 Dry2534 oh ne güzel nasil rahatlamışsınızdır karar verince darısı başıma ☺☺ saglikla büyüsün inşallah
Calisananne25 Dry2534 söylemesi biraz zor gibi. Ama ikisi de tek başına güzel isimler. Bir araya gelince biraz zorlar gibi.