f_y3360 canım normalde pandemi yokken doğumhanede de doğum başlayana kadar yanına refakatçini alıyorlardı doğum başlayınca çıkarıyorlar daha sonra tekrar alıyorlardı. Servise çıkıncada istediğin kişi yanında kalabiliyor eğerki odada tek kişiysen 2 kişi bile kalabilir yanında birşey demiyorlar. Ama yakın arkadaşım benden 1 sene sonra şehir hastenesinde doğum yaptı tam pandemi zamanıydı doğumhanede doğum olana kadar yanına kimseyi almamışlar doğumdan sonra almışlar servise çıkıncada annesi ve eşi birlikte kaldılar hatta🤷🏼♀️ Şuan nasıldır bilmem ama sana tavsiyem gebe okuluna mutlaka katıldı orda herşeyi anlatıyorlar bir de ebeleri tanıdığın için yardımcı da oluyorlar eğitim veren ebenin numarasıda oluyor doğuma giderken iletişim kurarsın en azından. Benm eğitmenim Aslı ebeydi mükemmel bir kadın 🙏🏻 Doğum yaptıran ebemde gönül ve zeynepti ikiside çok çok iyiydiler Allah razı olsun bana çok yardımcı oldular çok tatlı dillilerdi ☺️