Gunesim1 bir arkadaşa yazmıştım ordan kopyaladım sen de de bulunsun canım belki faydası olur 🤗
suniden korkmayın ve kendiniz ne kadar rahat olursanız o kadar kolay ve güzel ilerliyor süreç☺️
Ben 3,5 cm açıklıkla suni aldım 1,5 saatte of bile demeden doğurdum 🥰
bir kaç tavsiye yazayım size
📌İmkanınız varsa pilates topu üzerinde karşılayın sancılarınızı
📌 sancı zamanı ayağa kalkacak gibi hissedemezdeniz kendinizi yatağın üzerinde köpek pozisyonunda durun yatağın ayak ucuna ellerinizi koyun başınızı yaslayın ve bacaklarınızı açıp kalçanızı yukarı kaldırın sağa sola kalçanızı hareket ettirin ( bu pozisyon doğum kanalını açık hale getirir ve doğumu hızlandırır ) yanınızdaki refakatçi o an sürekli belinizi ovsun ve derin nefes alıp verip “sümme sebile yesserah “ dyn sürekli ( kolay doğum duasıdır )
📌 sancı zamanı bağırırsanız vücudunuz gerildiği için sancıyı x10 hissederseniz mümkün olduğunca sakin karşılayın ☺️
📌 her sancıyı acı olarak değil bebeğinize kavuşmak olarak düşünün her sancı sizi birbirinize yaklaştıracak 🥰
📌doğuma gitmeden namaz kılın,Meryem ve inşirah süresini okuyun
Sancı pat diye aniden giren bir sancı değil inanın geldiğini anlıyorsunuz zaten yavaş yavaş artarak giriyor yavaş yavaş düşerek çıkıyor yaklaşık 30 saniye sürüyor 1 dk arayla giriyor rahat olursanız ve ne yapmanız gerektiğini bilirseniz dayanılmayacak birşey değil inanın ve o sancı bittiğindeki 1 dklık ara dünyanın en iyi rahatlama anı bence kuş gibi 🤣
Güzel ve kolay sağlıklı bir doğum diliyorum size 🌸🥰