İnşallah tek Duam bu ara ara dikişlerim çok ağrı yapıyor korkuyorum birde kızımda doğumda sezeryanla onu aldıktan sonra kasık fıtığı ameliyatım oldu o yüzden biraz korku var inşallah vaktinde gelir .. bizimde Ocak sonu Şubat başı gibi sezeryan inşallah 🤲🏻 Allah kucağıniza almayı nasip etsin inşallah size de 🧡