Bbbs Herkese iyi geceler bugün sabah tetenoz aşısı oldum..İlk doz ve tek doz hemşire olduğum için önceden olmust koruyuculugumda vardı buna rağmen 5 doz değilde tek dozda olsa bugün yapıcaz dedi..ve şuan aşırı bir ağrım var kol ile beraberinde ayak ustlerim bacaklarım.Kalktigim zaman ayaklarımı yere basamiyorum..Parol kullanmak istemiyor..Bu denli ağrı yaşayan oldu muu çok sinir bozuvu ve rahatsiz edici ağrım kolum ile kalmiyo..eklemlerin iptalcesine….böyle oldumu ilaç dışında bir yöntem ile bu ağrıyı hafifleten bilen oldumu kaç gün sürdü…daha önce olduğumda bu aşıyı hamilelik öncesi asla bu denli bir ağrım olmamisti
Cemtur Bbbs merhaba, bende tetenoz aşısı olduğumda kolum ağrımıştı ama eklem ağrısı yaşamadım. İstersen sağlık ocağına git sor veya doktoruna sor ona göre ağrı kesici al boşuna ağrı çekme.
Sude-96 Bbbs yarın mutlaka sağlık ocağını arayıp sorun, ilaç içmemek için de direnmeyin çok Ağrı’da bebek için iyi değil anlattığınız kadarıyla baya ağrınız var , kolunuza buz koyabilirsiniz rahatlatır
Dygrd Bbbs bende öyle oldum 2 çocukta var inanki eşim baktı ise gitmeyip çocuklara neden böyle oldu anlamadım oyuzden 2.dozu yaptirmicam geride 2 kucuk cocuk var kim bakicak
Bbbs Cemtur aynı gün misafirim vardı çok ayakta kaldim ve iş yaptm o da tetikledi biraz belki ilaç icebilirim parol fakat sonuna kadar diretiyorum onu da almamak için…..
Bbbs Sude-96 ağrı olursa parol alabilirsin dedi aslında alinabilirde biliyorum .ama ateş vs yok şuan için o yüzden ağrı kesici çok çok asiri kötü olmadan alma taraftarı olamıyorum..çok TESK.ederim önerileriniz icin
Bbbs Deletedmom27272 ay korkutmayin:)ya öbür defa olduğumda sadece kol agrisiydi ayaklarımda bacaklarıma kadar ağrı ile seyredince zorluyo..birde uyumak ne mümkün…Mahsum bebeklerimiz iyi olsunda onları sağlıkla kucağımıza almak nasip olsunda bunuda çekeriz…diyip çekmeye devam edeyim:)
Deletedmom27272 Bbbs sizin daha çabuk geçer inşallah onlar sağlıklı olsun da bizim öyle böyle geçecek biz dayanırız analar çeker yükü 😀
busra5501 Bbbs aynısı oldum canım herkes bana abartıyorsun gibi baktı artık dayanamadım ağladım çok ağrım oldu bacaklarım tutmadı özellikle. Ama üç gün sonra geçti gibi bişi oldu bu süreçte dayanamadım doktorum onayı ile parol aldım bol su içtim Baska yapacak bişi yok :( çok geçmiş olsun
asil58 Bbbs bende de oldu canm aynisi 2. Dozumda mahvoldum karnim sertlesti uyusma gibi bisey oldu eklemlerim agridi..bende parol icmemek icin direndim icmedim iyi mi ettim kötü mu bilemedim..hatta esime kalk doktora gidelim dayanamiyrm dedim..bolca dinlendim..bol bol su içtim.. 2 gun sonra rahatladim..stres yapma geciyor ama cok agrin artarsa tabiki doktoruna danismakta fayda var..
EmnChn Bbbs Benim de ağrı çok fazla oldu. İlk 3 gün kolum kopuyor gibiydi. Buz kasetleri var ya onlardan koydum. O biraz hafifletti. Ama 10 gün boyunca ağrıdı. ikinci dozda ağrı olmadı.
Beste0636 Bbbs ilk dozda bende de böyle oldu üstüne birde bebekte hareketsizlik ve kasılma oldu 3 gün sürdü eski haline döndü 2. Dozda sadece kol agrım oldu