Dunyabebek Kızlar ben bir tanıdığın yanında bulundum doğumda herşey iyi görünüyor odalar tek kişilik gayet ilgili görünüyorlardı. Burası hakkında yorumlarınız nedir? Benim plesanta aşağıda acaba özele mi gitsem?
Baharozdemir Dunyabebek benim serklajim şehir hast perinatolog tarafindan yapildı. Enf açık oldgm için tek kişilik odada kaldım. Hast şartları temizliği çok iyi ama hizmet verecek personel yetesiz. 19 hasta vardı 2 hemşire görevliydı sadece düşünün. Benim kız kardeşim de hemşire ve refakatcim olarak o kaldı. Bütün herşeyimi kız kardeşim yaptı gelen giden yık yani odaya doğru durust
YagmurEnsari Dunyabebek Bence eğer durumun varsa özele git bende bursadayım ve şehir Hastanesi’ne ne kadar giden varsa hiç kimse memnun değil doktorlar ilgisiz randevu yok ve sürekli azarlıyorlar ben 1 kere gittim bi daha gitmedim çekirge. Doruk hastanesi ne gidiyorum .
Busraaaa1 Hastane ve ebeler çok iyi oda muhteşem Zübeyde hanımı bilen bilir asla orası gibi değil özel hastane gibi fakat bir doktoruyla ilgili fikrim aynı değil iğrenç bi doktordu inşallah orda yaparsanız o denk gelmez moral bozucu aşağılayıcı konuşuyor hep
Semakacan Busraaaa1 hangi doktor acaba bende muayene o hastaneye gidiyorum doğumu da orda düşünüyorum
Busraaaa1 Semakacan Yılmaz Çetin diye suratsız bir doktor seven seviyormuş ama benim doğum yaptığım gün orda doğum için bulunan diğer annelerde benimle aynı fikirdeydi
Semakacan Busraaaa1 ben Murat beye gidiyorum gayet memnunum o zaman inşallah doğuma yılmaz bey denk gelmez 😄
Busraaaa1 Semakacan inşallah 🥰bu benim ikinci doğumum olucak ilki oradaydı bende kontrollerimde Ayşe Yeliz selimoğluna gitmiştim mükemmel bi doktordu özel gibiydi herşey normal doğum da gayet kolay fakat Allah iyilerle karşılaştırsın öyle korktum bu doktor işinden şuan Acıbadem’e gidiyorum imkanlarımı aşırı zorlayarak😄
Semakacan Busraaaa1 valla beni aşıyor özelde doğum o yüzden şehir hastanesini de baya övdüler bi deneyelim bakalım 😄
Dunyabebek Semakacan Gidecek olan varsa gitmesin. Ben ağrı sikayetiyle gittim beni yatırdılar. Odaya giren çıkan doktor yok. Doktor normalde sabah ve akşam gezer oyle birşey yok. Nst takip kayboluyorlar. Siz orda ağrı mi çekiyorsunuz noluyor kimsenin umrunda değil. Doktora nst sonucunu veriyoruz diyorlar. E birde vermeseydiniz.. hemşirenin odayı gezdiği yok. Cooook saçma biryer. 2 gün yattım herşey normal dendi çıkarıldım. Çektiğim stres çabası.