Sancım vardı ama hafifdi 40 +1 olduğum için tedbir amaçlı geleyim dedim nst de sancım çıktı ama yetersizdi açılmam da yoktu evim hastaneye 2 saat uzaklıkda olduğu için ve gün geldiği icin yatişımı yaptı yarında olmassa büyük ihtimal perşembe suniyle başlatıcaklar doğumumu dua edin nolur🙏