Ayyy kızlarr ben kestiremedim :) normalde hiç inanclı bir değilimdir böyle seylere karşı da bigün biri bana dedi ki sen yine de kestirme allah korusun bebeğin basına bişey gelir kendini suçlarsın. Sonra düşündüm evet olsaydı suclardm diye karar verdim. O yuzden 2 ay daha sabredicem :))