Denizyildizi1 Ben 11+4″üm canım yaptırmadım yaptırmayı da düşünmüyorum 1 oğlum var onda da yaptırmadım çok şükür hiç bir sorunu yok bu ikinci gebeliğim 4 düşük 2 dış gebelik geçirdim doktoruma da söyledim koca 9 ayı endişe stres halinde geçirmek istemediğim için yaptırmıcam dedim 😊 Tabi herkesin kararına saygım var😊