ayse12211 ekmek yeme canım, ama çok abur cubur yiyorsun ve kendini anlamıyorsun dimi ☺️ boşver ben doğuma kadar yirmi kilo almıştım ve çocuğum altı aylık olduğunda da hepsini vermiştim. Tabi sağlıklı beslenmek önemli. Daha çok meyve sebze ağırlıklı git. Et balık tuket haftaya yay bunları, birgün balık bir gün tavuk. Her gün bir avuç fındık ceviz kaju çiğ yemiş tuket. Süt iç tarçın at içine 😋 kefir çok sağlıklı, kabızlığa da iyi gelir mutlaka her gün iç. Bir kase yoğurt ye. Benim aklıma gelenler bunlar, tabi bu benim beslenmemdi ama ben çok cips cilkota yerdim yalan yok