f_y3360 ya bebek toplanıyormuş biyerde ondan kasılıyormuş göbek bağları ben bunun için NST’ye girdim haftasonu sancı falan çıkmadı çok şükür. Taş kesilmişti göbeğim ama 34 haftalığım bende bu haftalarda da normalmiş zaten sen yinede doktoruna bildir durumu kendini yormamaya dikkat et istirahat et hep 🙋🏻♀️