Meryemada Merhaba ben 22+4 günlük hamileyim 10 gündür sağ alt kasıkta aşırı ağrı ve vajina kemiği ağrısı yaşıyorum normal mi 🤨
Ser_ Meryemada canım bende 24+4 üm bende de sol kasıkta oluyor aynısı ama bende enfeksiyon var sanırım o tetikliyor seninki normaldir.
Baharozdemir Meryemada o kasiktaki agriyi hala çekiyorum 29 hf yim çatı kemiği,kalça ağrısı hala devam. Dr normal olduğunu söylüyor ama beni zorluyor çok. Bu arada idrar kültürü ve tahlillerim yapiliyor şükür Temiz.
Baharozdemir Meryemada bende de akıntı var ama tahlillerim de bişey çıkmıyor. Progestan kullanıyorum fitil olarak. Dr ona bağlıyor bu akintiyi
Meryemada Baharozdemir İnşallah benimde sorun yoktur Perşembe kontrolüm var cvp verdiğiniz için teşekkür ederim 😊
Lehrerin40 Benim de 26. Hafta 2 aydır kasik ağrısı çekiyorum, bazen de belim de agriyor ve Bebeğim çoğunlukla alt tarafta geziyor.Cevremdekiler korkutuyor beni erken doğum olabilir bu aylarda kasik ağrısı olmaz diye.Benim gibi olan var mi acaba
Meryemada Lehrerin40 benimde bebeğim hep altta zaten 7ci aya doğru yukarı çıkıyormuş ağrılarım benimde var inşallah normaldir.