anonymous Ben dış gebelik geçirdim diye kedilerimin sebep olduğunu söyleyen manyaklar olmuştu. Aynı tayfa bunlar işte. Hatta birisi “Kedileri ilgi çocuğa verilmesin diye beddua ediyordur. O yüzden dış gebelik olmuştur. ” demiş. Buna güleyim mi ağlayayım mı bilemedim. Bana kedilerim ancak dua ederler. Sokaktan kurtardım. Hasta olanlara baktım, sahiplendirdim. Arkadaşlarımın büyük kısmının kedisi ve boy boy çocukları var. Veteriner arkadaşlarımın/tanıdıklarımın da çocukları var. Köylerde insanlar hayvanlarla iç içe yaşardı eskiden. Hepsinin 8-10 çocuğu olmuş. Biraz düşünseler saçmaladıklarını anlayacaklar.
Felaket tellalı ile cahil kafa karışımının söyleyeceği şeyler bunlar.