Bende hamile kalmadan da ara ara olan bir ağrıydı. Bugün 8. Haftama girdim ara ara ben burdayım diyor. Ortopedi doktoruna gidebilirsiniz. Mr çektirip bir sıkıntınız varsa ona göre tedavi olursunuz. Gebelik döneminde Mr çektirmek zararlı değilmiş bu arada, kalsiyum, magnezyum veya vitamin eksikliğinden dolayı da ağrıyabilir bence bu durum daha olası, geçmiş olsun 😊