18_kuzey Selam kızlar biz demir ilacını daha ne kadar kullancaz:( tadı iğrenç,şu küçük tüplerden içiyorum şuan 30. Haftamdaym
Taze1anne 18_kuzey bende kullanıyorum kan demir ilacı beraber kapsül, 33.haftadayım imom omega var birde, doğuma kadar kullanıcaz demişti benim doktorum 🤷🏼♀️
tazeannecik1 18_kuzey Bende içiyorum ama tüp değil hatta tadı çok güzel suda eritme,adı fertamir canım