Beyzaaasya Doğum sancısı nasl.bi ağrıdır lütfen bilgi verin ara ara özel.bölgeye doğru şancı gibi bir sey hissediyorum
Gunesim1 Beyzaaasya ben de çok merak ediyorum hayatımda regl sancısı da çekmedim. Gelecek anlamayacağom diye korkuyorum :)
ezojuk Bende bisiler hisediyorum 38 deyim ama bence degil belden kasıga dogruymus ayırt edermisiz öyle diyorlar korkuyorum hayırlısı