Brny Gizemtas16 google kopyalayıp buldum fitilli spor tayt olarak..İç gösteriyormu bu havalara uygunmu ve karın kısmı darmıydı Birde ben suan 56.5 kiloyum ne beden aldınız?
Gizemtas16 Brny iç göstermiyor kışın bile çizmeyle botla üstüne kalın bi sweatle giyersiniz Rahatlıkla
Gizemtas16 Nesrinimsi m/l beden alabilirsiniz çok esnek yapısı var 4 buçuk aylık hamileyim son aya kadar rahat giyerim