anneadayii95 Şuan 28+5′deyim, bende 20. Hafta da detaylı ultrason da öğrendim, daha sonra doktorum şehir hastanesi Perinatoloji bölümüne yönlendirdi orada tekrardan detaylı ultrason yapıldı. Normal perinatoloji muayenesinde gözükmüyor ama her iki detaylı da da gözüküyor 3 haftada bir peinatoloji kontrole gidiyorum, bebeğe herhangi bir zarar vermişmi vermemişmi onu kontrol ediyorlar. Şükür şuanlık sorunlu bir durum yok diyorlar, ama en önemli olan içini ferah tutmak, çünkü elden gelen birşey yok onun için ne kendini nede bebeğini strese koyma.