Dennz kesinlikle eşim en başta kız olursa ben erkek olursa sen koyarsın ismini demişti eşime soruyorum bazen aklında bir isim varmı diye sen ne istersen o olsun diyor muhtemelen onunda aklına bi isim gelmiyor bana sallıyor 😄bende sağlıklı bir şekilde kucağıma aldığımda tipine göre karar vercem ozman dedim 😄