Gunesim1 Nazi_Agayeva98 Allah kurtarsın inşallah 😊 inşallah çok kolay geçer de pozitif doğum hikayesi yazarsınız buraya 😀
Sedapolat Nazi_Agayeva98 benimde son 11 gün korku heyecan bir arada çok korkuyorum bende normal doğum 🥺
2prens-annesii Nazi_Agayeva98 Benimde son 5 🤭 Bende aksine sezeryandan korkuyorum 😬 nişanım geldi 1 cm açıklık var sancı bekliyoruz hala 🤦🏻♀️
Kkalintas Eymen_Enis_Ser Bilmem ben garip bir şekilde aşırı sakinim çevremdekiler daha telaşlı her konuda 😜
2prens-annesii Eymen_Enis_Ser İkinci oğlum gelecek inşallah kuzum ilki de normal doğumdu korkulacak hiç birşey yok aslında 🤗