Denizfatmayldz Bu ay aşılama yapacaktık aksilik çıktı gelecek aya kaldı. Boş geçmesin bu ay diye doktor yine klomen verdi birde estofem klomeni 6 defa kullandım ama estofem ilk defa kullanıyorum kullanıp fayda gören varmı kızlar