esranur-ekk Merhaba hanımlar ben karar veremedim doğumuma da az kaldı hastahaneden çıkarkende paspal olmak istemiyorum sizde uzun kollu elbise mi daha iyi olur yoksa rahat bir eşofman takımı mı?
Gamzebrb esranur-ekk ben tesettürlü olduğum için tunik şeklindeki eşofman tarzı giyinmeyi düşünüyorum. Doğumum aralıkta olduğu için kalın rahat spor türü bişey alacam
Dilekcnkn esranur-ekk Valla kendime eşofman falan götürdüm pijamam takımımla çıktım 😂😂 hastahanede çoğu şeyimi kullanmadım yani öylee kaldı
alyavetuna esranur-ekk eşofman takimi koydum ustumdeki pijama üstüne mont giyip çıktım eve geldim soyundu hemen banyo yaptim🤣 yani o an aman kim uğraşacak zaten ustjm pis ben pişik diyip değiştirmeden çıktım 😀
esranur-ekk Ay bende bilemedim ama eşofman takımı çoğunluk bende öyle yapacağım sanırım teşekkür ederim :))