Herkese selamlar. 21. Haftadayimmm
Zona olmusum bugün dermataloga gittim Zostex diye bir ilaç verdi. Kendi kadın doğum uzmanım da içebilirsiniz dedi. Fakat prospektusde gebelikte kesinlikle önerilmez falan yazıyor. Başına gelipte bu ilacı kullanan oldu mu hiç?