Merhabalar kıZlar. Bende 19+5 deyim. Bende 15 gündür hissediyorum hareketlerini. İlk hareketlerinde bende emin olamadım acaba gaz mı dedim kendimce sonradan ara ara olunca özellikle yemek yedikten sonra daha belirginleşti. Bu hafta daha da canlı hareketleri. Rabbim isteten herkese nasip etsin. Çok şükür bu günümüze🙏🙏