minikmucizem_4206 Çok aşırı idrara çıkıyorum ve kasıklarımda ağrı var normal mi, bebeğime bişey olacak die korkuyorum 😔😔
Kbra240 minikmucizem_4206 32.haftamdayim bende tuvalette yaşıyorum resmen ağrılar bende de var bebise birsey olmaz Allahın izniyle korkma kaçıncı haftadasin 30. Haftalarda sık idrara çıkmak normal mis bebisler büyüyo ya baskı yapıyor
Ilkmeyvem minikmucizem_4206 19 haftalığız su içsem wc yolları 🤣 bebiş mesaneye baskı uyguluyor çok normal ama kasıklarda ağrı varsa üşütmüş ve enfeksiyon da olabilir
Minnosunannesi11 minikmucizem_4206 bende 14+4 haftalık hamileyim 1 bardak su içsem tuvalete gidiyorum gece bile 3 kez gidiyorum genelde. Ağrı da arada oluyor ama tuvaletini tutma dedi doktor bana idrar yollarında enfeksiyon yapıyormuş.
Dennz Kbra240 lavaboya girip çıkıyorum odaya yetişemeden geri tekrar lavaboya koşarken kendimi buluyorum 🤣🤣
Edadadada minikmucizem_4206 ben 36+6 yim canım bı gram gelse yapmiyim adım atamıyorum ağrıdan 😂 bayadir böyleyim ama baskı yapıyorlar oda ağrı yapıyor haliyle 😌
minikmucizem_4206 Minnosunannesi11 İlk zamanlarda olmuştu ama hemen geçmişti ama bu çok farklı 🙄 seninki normal olabilir 🙆
minikmucizem_4206 Edadadada 3melek_annessiii Bugün aile hekimime sordum yanma varsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir yoksa normal ama yine de bi tahlil yapalım için rahat olsun dedi yarın sabah gidip yaptrcam bakalım. İnşaAllah təmiz çıkar🤲😏
Saadet14 minikmucizem_4206 Ben yatak atacam artık wc ye bugun sordum da cok dogal bu bol su içtiğini gösterir hic korkma dedi. 31.haftadayim ben ama en baştan beri wc deyim. Gunde 1 tuvalet kağıdı bitiriyorum 🥴
Sareliidunyam minikmucizem_4206 Ay bende öyleyim 34 haftalığım en başından beri öyleyim daha wc den çıkmadan yine geliyor gidiyorum 1-2 damla. Az önce eşime dedim hasta bezi takacağım artık yeter,😂
3melek_annessiii minikmucizem_4206 doktora gidip idrar testi yaptırın bence idrar yolu enfeksiyonu alabilir
3melek_annessiii minikmucizem_4206 genelde toz bir içecek veriyorlar gece içip uyuyorsunuz hemen geçiyor ben 2 defa yaşadım 2. Sinde fitil krem ve toz içecek kullandım geçti zaten çok sıkinti yapmayın hamilelikte olabiliyor ama geçiyor çok şükür sağlıkla kucağımıza alalım da bunlar ufak şeyler 😊
Bebiscann minikmucizem_4206 hamilelik de normal canım ara ara geçip tekrar başlıyor idrara çıkma, ağrı varsa enfeksiyon olabilir