Bktalg suan igne kullanıyorum devlet karsılıyor canım doktorun her 3 ayda bir rapor yazıyor ignen 7 tane kalasıya tekrar alıyorsun yeni raporla hamile kaldıgın an baslıyorsun kullanmaya dogum kadar kullanıyorsun doktorunun tavsıyesıyle ben 2 kürtajım var 3 ve 4 aylık suanda 2 yasında oglum var 9 ay igne vurdum hibor 5 bin sımdıkde 3 aylık hamileyim oksapar 6 bin vuruyorum hergün göbekden acıyor bazen ama alıştım