Kerem_mom Kızlar doğuma 26 gün var, çalışan biri değilim şuan için 1 sene de evde gözüküyorum en az. Sizce elektrikli göğüs pompası alınmalı mı? Alınması gerekiyorsa hangi marka almalıyım ? Tavsiyelerinizi bekliyorum herkese şimdiden teşekkürler
Busradoga Kerem_mom ben mamajoo aldım çok memnunum. Hastaneye çantama bile koymuştum ebeler yara yapar hemen diye kullanma dediler eve geldim 4. 5. Günde göğüslerim sütten şişince mememin ucu tutulmaz hale geldi kızım tutamıyordu bende sağmaya başladım hem göğüsümdeki süt boşaldıkça daha çok süt oluor ve bir sürü sağıp buzluğa attım kesinlikle almalısın kesinlikle bende çalışan biri değilim ama yinede aldım. Ve göğüste çok süt birikip bebek emmezse göğüsüne ağrı yapıyor sağım yapıp rahatlıyorsun👍🏻
alyavetuna Kerem_mom ben lansinoh çift baslik kullaniyorjm ama başka markaları bilmediğim için kıyas yapamıyorum cok memnunum lansinoh dan. benim tek tavsiyem çift başlık almanız hem zamandan cok tasarruf ediyorsunuz hemde biri sagarken digeri akmaya başlıyor zaten oda ziyan olmadan.sagmis oluyorsunuz. mamajoo cok duyuyorum memnunum diye bide ona bakın istetseniz
Zeyyyn Ben ihtiyaç duymam diye almadım açıkçası ama sonra bebeğim kuvoze girdi lazım oldu normal sağmada aşırı yordu yani belli olmaz ama bence gerekli
Lulikli Kerem_mom valla şuan hiç bilmiyorum kiwi olabilir lansinoh olabilir mamajoo olabilir ebebekte başka varsa onlara bakabilirim. Henüz 22 haftalık hamileyim çok detaylı bakmadım markalara 😊