o1anneadayi Anneadayi1234567 vallahi çok memnunum cok ilgili cana yakın bir doktor bir sorum olduğunda da mesaj atıyorum hemen dönüyor
Anneadayi1234567 o1anneadayi ne guzel aslinda bi ara gelip gorunmeyi dusunuyorum bi kac arkadastan duymustum ama yol biraz yoruyo beni
ummuhancelik @Nazmiye12 sancı açılma vs yok ama en hayırlı zamanda inşallah hepimiz sağlık sıhhatle kavuşuruz 🤲🏻
Duyguakts1 @Nazmiye12 ben dr Şenol Şafak’a gidiyorum ve coook memnunum tavsiye ederim cok ilgili ve bilgili bir doktor ☺️