AselLinaMom Rabbim sağlıklı her iki dünyada da hayırlı evlatsa nasip etsin🤲 tedirginliğe gerek yok, Bu canlar bize Allahın emaneti, şimdi hamilesin ama doğduğunda da emanet bize. Tedirginlik yaşayarak yapamayız. Sadece dua etmek gelir elimizden. hiç hamile değilmişsin gibi normal düzeninde devam,sürekli düşünürsen vakit geçmez daha 7-8 ay vardır diye düşünüyorum 😊