Minik1Civciv canim benimde o haftalarda cikti ilk qyni şekilde bebek soldaki o sagdaydi. Doğumunu yaptim ben şükür hemen dürüst konuşayım 5 6. Ay gibi ben 10 gün kadar hastanede yattım çok agri yaptı bebekle oraya sigarama ma durumu oldu acıtıyor cektim ama bebegim sağlıklı doğdu şükürler olsun. Bebekte gelisim sorunu yaşattı bide biraz bize yani 1 2 hafta gerilik oldu hep ölçülerde ama hiç sıkma canını beslenmeye dikkat et bebeğine odaklan miyom da sezertyanla aldırdım ben 5 cm ile cikti 10 cm kadar büyüdü sezeryan zor geciyor yani şöyle bebegi almaları 20 dk miyom ameliyatı 1 saat sürdü benim ve sonrasında 2 gün agri cektim çok. Biraz zor ve ağrılı geçiyor ama bebeklerimize değer 🤧