mom3516 Bende bunu çok duymuştum ve herkes tatile gidip hamile kalıyor diye kafama öyle yazmışım ki tatile gittim ve tek düşündüğüm çocuk olduğu içim hamile kalamadım tatiliminde tadını çıkaramadım 🤦🏻♀️☺️ 2 yıllık evliyim ve iki taraflı her şey yolunda olmasına rağmen çocuğumuz olmamıştı. Doktor değişikliği yaptım sürekli ve bir doktora ilk gidişimde (diğerleri sürekli bekleyelim demesine rağmen) o hiç duymadığım bir şey söyledi. Hsg filmi(rahim filmi). Çektirdin mi hiç dedi? Hiç bir sorun olmayanlarda bizim göremediğimiz sorunları gösteriyor dedi. Fiyatını sordum 3000 dedi ve koşarak uzaklaştım 😋 araştırdım bir yerden (istanbulda yaşıyorum seçenek çok fazla) 800 e buldum. Gittim yaptırdım. Hsg de içine bir ilaç bırakıyorlar ve bu ilaç sayesinde tıkanıklığın var mı diye bakıyorlar. Ayrıca bu ilacın çok hafif tıkanıklık ya da yapışıklık varsa kanalları açarak geçtiğini söylediler. Bunu yaptıranların geneli (büyük bir sorun çıkmadıkça) 2 ayda hamile kalıyorlarmış. İnanmadım tabi. Bugün tam 2 ay oldu. 7 haftalık hamileyim. Öyle mi denk geldi, yoksa cidden etkili bir sistem mi bilmiyorum ama. Faydası olmasa bile sıkıntılarınızı gösterecek bir şey olduğu için bir şey kaybetmezsiniz. Tabi daha önce yaptırmamışsanız, ben biraz geriden gelmişim çünkü ☺️ Allah isteyen herkese sağlıkla, huzurla nasip etsin inşallah en doğru zamanda..