emineessahin Kızlar hop Avrasya hastahanesi hakkında bilgisi olan var mı? Ya da Bağcılar medipol sizce hangisi daha iyi
Aneebebek emineessahin bende merak ediyorum valla bekliyim burda güzel bir doktor da devamlı gitmek istiyorum 🙌
Zeynepmum emineessahin ben ilk dogumumu Avrasya da yaptım. Çok memnun kaldım ama benden sonra giden bi3 arkadaşım çok memnun kalmadı. Sanırım biraz şans ve elektrik meselesi
Seymit emineessahin GOP Avrasya benim gittiğim hastane doktorum Duygu umut Eraslan çok memnunum daha önce bi düşük yaptım kürtaj oldum yine aynı doktorumdu.