Meltem_Alper haciserif çikolata tavsiye ederim damat bohçası çikolatasını orda yaptırmıştım lezzetide sunumuda şıktı. Ama bu sene artmış sanırım fiyatlar biraz pahalı geldi özellijle bebek çikolataları bende trendyolda bir yerden aldım henüz gelmedi ama yorumları iyiydi